BrizArt-logo
Reklama
Strona główna Regulamin

Za pośrednictwem naszej strony www.brizart.pl można składać zamówienia na biżuterię artystyczną.


Prowadzimy sprzedaż zarówno detaliczną jak i hurtową.

Zamówienie należy składać poprzez Formularz zamówień (dostępny po kliknięciu przycisku zamów) w polu Zamówienie wpisując numer ID produktu(ów) oraz ilość sztuk.

Po złożeniu zamówienia przez stronę internetową klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu i o dostępności towaru.

Realizację zamówienie rozpoczynamy od momentu jego wpłynięcia do sklepu internetowego.

W przypadku niedostępności towaru informujemy Państwa o tym fakcie.

Zamówienie można zmienić lub anulować korzystając z formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem 508 298 398 pod warunkiem, że towar nie został już wysłany.


Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami:

- Brutto dla zakupów detalicznych

- Netto dla zakupów hurtowych


Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki (Wysyłka i płatności). Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

- Sprzedaż detaliczna: przelew

- Sprzedaz hurtowa: przelew lub pobranie


Nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy. Jeśli paczka zostanie odesłana do naszego sklepu (z powodu podania błędnych danych, odmowy odebrania przesyłki itp.) Klient zostanie obciążony kosztami transportu.

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. (UWAGA - nie dotyczy to towarów wykonanych na specjalne zamówienie klienta). Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Autorzy serwisu dołożyli wszelkich możliwych starań, aby prezentowane informacje były prawdziwe i aktualne, jednak nie mogą tego zagwarantować. Dlatego błędne informacje na stronie internetowej nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z pracownikiem naszej firmy.